متولدین امروز و دانستنی‌های دیگر

مشهورترین ١٠ بانوی شاعر ایرانی

رابعه بنت کعب قزداری بلخی (٩١٤-٩٣٤ م)

مهستی گنجوی (١٠٨٩-١١٥٩ م)

طاهره قرة‌العین (فاطمه برغانی) (١٨١٧-١٨٥٢ م)

عالم‌تاج قائم‌مقامی (ژاله) (١٨٨٣-١٩٤٧ م)

پروین اعتصامی (١٩٠٧-١٩٤١ م)

ژاله اصفهانی (١٩٢١-٢٠٠٧ م)

سیمین بهبهانی (١٩٢٧-٢٠١٤ م)

فروغ فرخزاد (١٩٣٤-١٩٦٧ م)

طاهره صفارزاده (١٩٣٦-٢٠٠٨ م)

شیما کلباسی (١٩٧٢-م)

  • محمد فرهمند

نظرات  (۸)

فقط پروین و فروغ عزیز...
پاسخ:

عشق من فروغ ه.


عشق من هم و خصوصا شعر عصیانش ...
:)
پاسخ:

البته شعراش یککم پرده دری هم داره

چیزایی که از یک زن تو شعر فارسی سابقه نداشته سروده

 

بیشتر از یکم حتی ؛)
پاسخ:
بله. درسته ....
فروغ و سیمین رو خیلی دوست دارم :)
پاسخ:
منم همینطور :)
  • دریا _ گاه نوشته های من
  • چه عجب پستاتون متفاوت شد
    من پروین فروغ  خوشم میاد
    پاسخ:
    دیگه دو سال پستام اونطوری بود. خودمم خسته شده بودم. گفتم یه تحولی تو وبلاگ ایجاد کنم :)
  • دریا _ گاه نوشته های من
  • خیلی خوبه
    موفق باشید
    پاسخ:
    ممنون. به همچنین.
    فروغ و پروین :)
    پاسخ:
    سیمینم خوبه :)
    باشه سیمین هم :)
    پاسخ:
    :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی