متولدین امروز و دانستنی‌های دیگر

متولدین ٤ اپریل برابر ١٥ فروردین

کاراکالا ﴿١٨٨-٢١٧ م﴾ امپراتور روم، ١٩٨-٢١٧ م

زنوب تئوفیل گرام (١٨٢٦-١٩٠١ م) مهندس برق بلژیکی و مخترع دینام گرام

ایسوروکو یاماموتو ﴿١٨٨٤-١٩٤٣ م﴾ فرمانده نیروی دریایی ژاپن

مادی واترز ﴿١٩١٣-١٩٨٣ م﴾ موزیسین بلوز آمریکایی

مارگریت دوراس ﴿١٩١٤-١٩٩٦ م﴾ رمان‌نویس، نمایشنامه‌نویس، فیلمنامه‌نویس، مقاله‌‌نویس و فیلمساز فرانسوی

یحیی خان ﴿١٩١٧-١٩٨٠ م﴾ رئیس‌جمهور پاکستان

مایا آنجلو ﴿١٩٢٨-٢٠١٤ م﴾ شاعر، خواننده و فعال حقوق مدنی آمریکایی

آنتونی پرکینز ﴿١٩٣٢-١٩٩٢ م﴾ بازیگر آمریکایی

آندری تارکوفسکی ﴿١٩٣٢-١٩٨٦ م﴾ فیلمساز روس

آیت‌الله مجتبی تهرانی (١٩٣٧-٢٠١٣ م) مرجع تقلید شیعی

بیژن (بیژن پاکزاد) (١٩٤٠-٢٠١١ م) طراح و تولیدکننده ایرانی
لباس‌های مردانه، عطر و ادکلن

عبدالله اوجالان ﴿١٩٤٨-م﴾ رهبر کرد گروه پ‌ک‌ک

ژیلا مساعد (١٩٤٨-م) نویسندۀ ایرانی سوئدی

پروین بابی ﴿١٩٤٩-٢٠٠٥ م﴾ بازیگر هندی

هون سن ﴿١٩٥١-م﴾ نخست‌وزیر کامبوج

احمد متوسلیان (١٩٥٣-م) فرمانده لشکر ٢٧ محمدرسول‌‌الله سپاه

آکی کوریسماکی ﴿١٩٥٧-م﴾ فیلمنامه‌نویس و کارگردان فنلاندی

هوگو ویوینگ ﴿١٩٦٠-م﴾ بازیگر انگلیسی استرالیایی

رابرت داونی جونیور ﴿١٩٦٥-م﴾ بازیگر آمریکایی

آرش (آرش پارسانیا) (١٩٧٢-م) آهنگساز ایرانی آلمانی

آکشای کانا ﴿١٩٧٥-م﴾ بازیگر هندی

هیث لجر ﴿١٩٧٩-٢٠٠٨ م﴾ بازیگر استرالیایی

رعنا آزادی‌ور (١٩٨٣-م) بازیگر و مدل ایرانی

شهرام گودرزی (١٩٨٧-م) بازیکن فوتبال ایرانی

محمدنعیم رحیمی (١٩٩٤-م) بازیکن فوتبال افغانی زادۀ ایران

  • محمد فرهمند

نظرات  (۹)

  • فاطمه سادات داوری
  • ببخشید اخریش واقعا افغانی است چون فامیلی اش افغانیه
    پاسخ:

    بله. افغانی زاده ی ایران ه.

    ما اینجا تو شهرمون خیلی از همزبانان افغانی رو داریم که متولد ایران هستند

  • فاطمه سادات داوری
  • اره منم شنیده بودم ولی شک کرده بودم
    پاسخ:
    ممنونم خانم داوری. خیلی خیلی ممنونم
  • اشکان ارشادی
  • سلام 
    چه گاه شمار تاریخی بسیار خوب و کاملی نوشته اید. تشکر ، من که استفاده بردم.
    اگر مایل باشید تا دنبال شونده هم بشویم. من تازه سه روزه وب زده‌ام. البته ۵۵ روز در فارسی بلاگ وب زده بودم و ۳۷ دنبال کننده داشتم ولی فارسی بلاگ در آپدیت آخر سال خود بنا به دلایل نا معلومی مطالب مرا حذف کرده بود و می گفت که اختلال سیستمی است ولی چون فایل پشتیبان نداشت و امکاناتش زیاد خوب نبود به بیان بلاگ آمدم.
    حال اگر مایل باشید تا دنبال شوندگی کنیم.
    پاسخ:
    سلام. با کمال میل
  • اشکان ارشادی
  • سلام 
    به بخش دنبال کردن وبلاگ دوستان بروید و نام وب من افزوده کنید.
    با تشکر 
    پاسخ:
    سلام. اضافه شد. دنبال شدید. ممنون
  • اشکان ارشادی
  • از بخش ارتباط که دومین گزینه است ، وبلاگهایی که دنبال میکنم را بزنید و آدرسم بدهید ، من قبل از افزودن عکس این کار کردم.
    موفق باشید.
    پاسخ:
    دنبال شدی.
  • اشکان ارشادی
  • سلام 
    ببخشید ، بعدا برایم پیغامی بگذارید که چگونه همانند شما لیست دنبال شوندگی را همان لینک که گفتید را در صفحه اصلی ام بگذارم.
    پاسخ:

    سلام

    از منوی کناری مرکز مدیریت وبلاگتون برید تو قسمت تنظیمات که علامت چرخ‌دنده داره

    بعد از توی منوی تنظیمات، تنظیمات ساده رو کلیک کنید

    بعد برید قسمت نمایش جعبه دنبال کنندگان

    نمایش جعبه دنبال کنندگان در مکان پیش فرض یا در مکان دلخواه رو تیک بزنید

    تمام

  • اشکان ارشادی


  • سلام 
    سلامت باشی ، اضافه کردم و درست شد.،ولی مشکل اینست که نوشته یک نفر دنبال کننده ، ولی عکس حضرتعالی را متاسفانه نیاورده‌است. اگر صلاح میدانی ، از نو اقدام کن. جالب آنکه عکس مرا هم بدون نقش به بلاگ شما اضافه کرده است ، از بابت من ایرادی ندارد و بدون عکس هم راضی هستم که با شما که عاشقانه تاریخ و جغرافیا را دوست دارید تبادل کرده ام ولی اگر شما راضی نیستید ، می توانید یکبار حذف و از نو اقدام کنید تا عکس حضرتعالی بیاید.
    انشاالله من هم بتوانم همانند شما ۸۸ نفر دنبال شوندگی جمع‌آوری کنم.
    از اینجا هم تشکر فراوان را بابت راهنمایی از شما دارم ، دیدید , گاهی ساده‌ترین چیزها سخت ترین برای آدم می‌شود. از صبح تا حالا صد بار وبم را زیر و بالا کرده ام ولی نیافتم آنگاه با یک توضیح خوب شما, پیدا کردم و اضافه کردم ، خودتان نگاهی بیندازید و اگر اشتباه یا خللی داشت برایم بگویید و هرچه صلاح دانستید انجام دهید برای آمدن تصویر حضرتعالی.
    از همین جا هم بچه‌هایی که اگر خواندند ، بدانند که تبادل دو طرف میکنم.
    شما اولین دنباله‌روی من ، و من ۸۸ اومین دنباله‌روی شما شدم ، انشاءالله به فال نیک برای هر دو.
    پاسخ:

    سلام. ممنون. نشانی وبلاگتو عوض کردی ؟

    شاید به خاطر اون باشه که منو از لیست دنبال کننده ها حذف کرده.

  • اشکان ارشادی
  • سلام 
    نه ، من دو تا وب دارم ، اون یکی که صبح اومدی یکی دیگه است؟
    این وبم کامپیوتری و....
    اون یکی تاریخ و شعر و.....
    من دو.  ۲  تا وب دارم.
    پاسخ:
    که اینطور
  • اشکان ارشادی
  • سلام 
    دوست خوبم من دو تا وب دارم.
    همیشه مطالبم خودم می نویسم و هرگز کپی پیس نمی کنم. نشانی من همینه دوست عزیزم.
    فقط سر اینست که من دو تا وب دارم ، بعد بالاخره مشکل را باید حل کنیم ، وگرنه چرا برای وبهای خود عکس میگذاریم ؟
    معرف ما این عکسهاست.
    اگر راضی هستی تا این یکی هم بعد درست کردن آن ، تبادل کنیم. من به راضی بودن اشخاص خیلی اهمیت می دهم.
    اگه شد یه سر بزن و ببین چه شده؟ 
    من تنها سه روزه وب زده‌ام.
    پاسخ:
    می شه دست از سر من برداری ؟
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی