متولدین امروز و دانستنی‌های دیگر

متولدین ٢٢ اپریل برابر ٢ اردی‌بهشت

ایزابلا ﴿١٤٥١-١٥٠٤ م﴾ ملکۀ کاستیل، ١٤٧٤-١٥٠٤ م و حامی سفرهای دریایی کریستف کلمب

الکساندر هشتم ﴿١٦١٠-١٦٩١ م﴾ پاپ کاتولیک‌ها، ١٦٨٩-١٦٩١ م

هنری فیلدینگ ﴿١٧٠٧-١٧٥٤ م﴾ رمان‌نویس و نمایشنامه‌نویس انگلیسی

ایمانوئل کانت ﴿١٧٢٤-١٨٠٤ م﴾ فیلسوف آلمانی

مادام دو استال ﴿١٧٦٦-١٨١٧ م﴾ نویسندۀ فرانسوی سوئیسی

ویلیام چهارم (١٨٥٢-١٩١٢ م) گراندوک (فرمانروای) لوکزامبورگ، ١٩٠٥-١٩١٢ م

ولادیمیر لنین ﴿١٨٧٠-١٩٢٤ م﴾ رهبر انقلابی اتحاد شوروی

الکساندر کرنسکی ﴿١٨٨١-١٩٧٠ م﴾ رئیس دولت پیش از بلشویک روسیه

ولادیمیر ناباکوف (١٨٩٩-١٩٧٧ م) رمان‌نویس، شاعر و مترجم روس آمریکایی

جی. رابرت اوپنهایمر ﴿١٩٠٤-١٩٦٧ م﴾ فیزیک‌دان آمریکایی

یهودی منوهین ﴿١٩١٦-١٩٩٩ م﴾ نوازندۀ ویولن و رهبر ارکستر زادۀ آمریکا

شیخ علی تهرانی (١٩٢٦-م) روحانی شیعی و نویسندۀ مذهبی ایرانی

مهدی بهزاد (١٩٣٦-م) ریاضی‌دان ایرانی

جک نیکلسون ﴿١٩٣٧-م﴾ بازیگر آمریکایی

هاشم کلاهی (١٩٥٦-م) کشتی‌گیر ایرانی

دونالد تاسک ﴿١٩٥٧-م﴾ نخست‌وزیر لهستان

اندی (آندرانیک مددیان) (١٩٥٨-م) خواننده، ترانه‌‌سرا و بازیگر ایرانی

سیروس میرزایی (١٩٦٣-م) متخصص ایرانی پزشکی هسته‌ای

مارینا نعمت (١٩٦٥-م) خاطره‌‌نویس ایرانی

حمیدرضا بابایی (١٩٧٥-م) بازیکن فوتبال ایرانی

سید علی موسوی (١٩٧٦-م) بازیکن فوتبال ایرانی

نازنین آقاخانی (١٩٨٠-م) رهبر ارکستر ایرانی

داریوش رضائیان (١٩٨١-م) بازیکن فوتبال ایرانی

کاکا ﴿١٩٨٢-م﴾ بازیکن فوتبال برزیلی

افشین نوروزی (١٩٨٥-م) بازیکن تنیس روی میز ایرانی

زانیار خسروی (١٩٨٥-م) خواننده، آهنگساز، ترانه‌سرا و تنظیم‌کنندۀ ایرانی

امبر هرد ﴿١٩٨٦-م﴾ بازیگر آمریکایی

مهرداد کفشگری (١٩٨٧-م) بازیکن فوتبال ایرانی

ارسلان کاظمی (١٩٩٠-م) بازیکن بسکتبال ایرانی

یاسر کرمی (١٩٩٢-م) بازیکن فوتبال ایرانی

آرام حسن‌زاده (١٩٩٤-م) بازیکن فوتبال ایرانی فنلاندی

  • محمد فرهمند

نظرات  (۱۰)

به استقبالش رفتین؟ :)
پاسخ:
به استقبال چی ؟
سلام خوبید؟😊
همیشه میدیدم پست تولدا رو میزنید برام جالب بود ولی توفیق نداشتم بیام سر بزنم شرمنده😳😁
۲ اردیبهشت تولد فرشته زمینی منم هست😁
بابام😍😍😍

پاسخ:

سلام. ممنون. عالی ام. شما چه طورید ؟

هشت روز دیگه مونده. بعدش دیگه موضوع وبلاگم عوض میشه.

تولدشون مبارک باشه

به استقبال 2 اردیبهشت دیگه 
پاسخ:
دیگه خسته شدم. میخوام زودتر تمومش کنم. میخوام زودتر آزاد بشم. میخوام در مورد هر چیزی که دلم میخواد بنویسم
ممنون خوبم😊
چه جالب موضوعات رو طبقه بندی کردید😃
مرسی😁

منظور دوست عزیزم فکر کنم استقبال دوم اردیبهشت بود😅
پاسخ:

خدا رو شکر.

بله دیگه. هر کس میتونه راحت روز تولدشو پیدا کنه :)

خواهش میکنم.

 

دیگه خسته شدم. میخوام زودتر تمومش کنم

یعنی تاریخ تموم روزارو زدید تو‌ پستاتون؟!🤔😁

خسته نباشید😊
پاسخ:

بله. کار طاقت فرسایی بود. دو ساله کارم اینه. یه سال همه ی خارجیای متولد هر روز از سال رو نوشتم. سال بعدش ایرانیا رو اضافه کردم.

 

آها ان شاء الله
راستیییرامن رفتم روز تولدمو نگاه کردم کوروش کبیر رو ننوشته بودینا 
7 آبان :d
پاسخ:

روز و ماه و حتی سال تولد کوروش بزرگ در هاله ای از ابهام قرار داره. تاریخ تولدش دقیق مشخص نیست. بعضی منابع می گند سال 600 قبل از میلاد (ویکیپیدیای انگلیسی) ؛ بعضی منابع میگند بین 590 تا 580 قبل از میلاد (بریتانیکا) ؛ بعضیام میگند حدود 576 قبل از میلاد

کلاً تولدش دقیق مشخص نیست.

واو .... چه جالب😄😁
سر فرصت بگردم ببینم تولد کیا روز تولد منه😃
پاسخ:
تولدتون چه روزی ه ؟
عه پس که اینطور! 
پاسخ:
بله.
بنام خدا ،  ۱۵ خرداد 😃
پاسخ:

برو به این صفحه

http://births.blog.ir/post/402

 

مرسی ،ببخشید ب زحمت انداختمتون🌹
پاسخ:
خواهش میکنم. زحمتی نبود.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی